Too many cooks spoil the blog...so just me here


Ja, samo jaz, moji recepti, moje misli (partypooper - glej seznam levo) in prebrane knjige (bukvožer - takisto). Če te karkoli od tega zanima: postrezi si. In pokomentiraj. Dobrodošli!

sobota, 13. februar 2010

Soul Food: Klobasice z lečo


Je že tako, da pozimi paše hrana, ki nas segreje od znotraj. Tale recept je točno takšen, med moje najljubše pa se je pririnil predvsem zato, ker je eden tistih: daš sestavine v lonec, nastaviš timer in greš...počet kar pač hočeš. Zapiska, prideš nazaj in jammmmi! Kosilo fertik! :-)

Težavnost: ni omembe vredno
Vir: Silvana Franco
Ocena: ****/*****
Kuham za: 3 osebe (podvoji za 6)

Sestavine:

  • 50-70 g slanine, narezane na kockice
  • ena sveža klobasica/dve sveži klobasici na osebo (jaz imam rada tiste manjše, ponavadi so pakirane od Arvaja ali pa Antona za žar)
  • 1 čebula, nasekljana
  • 2 stroka česna, tudi nasekljana
  • 1 srednje korenje, takisto, čeprav na malo večje koščke
  • vejica svežega rožmarina ali žlička posušenega
  • 150 g leče (jaz sem uporabila zeleno) - leča je super, ker je ni potrebno namakat
  • 450 ml piščančje jušne osnove
  • 200 g na koščke narezanih paradižnikov v omaki (Mutti v tetrapaku je zakooon)
  • žlica narezanega peteršilja za povrh

1. Slanino in klobasice pražimo 10 min, da porjavijo. Klobasice odstranimo.
2. Slanini dodamo čebulo, korenje, česen in pražimo 4-5 min.
3. Dodamo rožmarin, lečo, juho, paradižnik. Premešamo in dodamo klobasice.
4. Vse skupaj zavremo, vremo 5 min, zmanjšamo na minimum in pacamo 45 min oziroma dokler leča ni kuhana.
Zraven pa paše en velik kos hrustljavega kruha in skleda zelene solate.

Ni komentarjev:

Objavite komentar