Too many cooks spoil the blog...so just me here


Ja, samo jaz, moji recepti, moje misli (partypooper - glej seznam levo) in prebrane knjige (bukvožer - takisto). Če te karkoli od tega zanima: postrezi si. In pokomentiraj. Dobrodošli!

sobota, 6. februar 2010

Indijska pojedina za Fredija in Mihajelo prvič: Mogulski piščančji curry


Indijska pojedina je bila sestavljena iz štirih jedi, ki se res lepo dopolnjujejo. Tole je prva.

Vir
: Nigella Lawson
Za: 8 oseb
Težavnost: **/*****
Ocena: *****/*****

  • 1,5 kg piščančjih beder brez kosti (narezane na manjše kose)
  • 2 čebuli
  • pol žličke kardamoma
  • 2 lovorjeva lista
  • 4 klinčki
  • 1 cimetova palčka
  • 2,5 cm ingverja
  • 4 stroke česna
  • 1 žlička koriandra (mletega)
  • 2 žlički kumine (mlete)
  • 1/4 žličke čilija ali kajanskega popra
  • 4 žlice mletih mandljev
  • 125 ml vode
  • 250 ml jogurta
  • 125 ml sladke smetane
  • 150 ml piščančje juhe (iz kocke bo kar ok)
  • 1 žlička sladkorja
  • 1 žlička soli
  • 1 žlička garam masala (če dobite - jaz nisem in je čisto ok tudi brez)
  • 100 g sultan
1. Piščančje koščke popeči na olju in odstrani.
2. Zmixaj ingver, česen, koriander, kumino, čili. Vmešaj še mandlje in 125 ml vode.
3. Popraži 2 nasekljani čebuli, dodaj kardamom, lovor, klinčke, cimetovo palčko (razlomljeno) in premešaj.
4. Dodaj zblendano pasto (aja, zblendana = zmiksana...kako že po slovensko?) in premešaj. Globoko vdihni in užiiiiiivaj v vonju! :-)
5. Dodaj jogurt, smetano, piščančjo juho (goljufala in dodala govejo), sladkor, garam masalo in sultane.
6. Meso vrni v lonec in na rahlem ognju kuhaj 20 min.

2 komentarja:

  1. Pozdravljena Maja!

    Čestitke za tvoj blog in recepte!!!
    Vidim, da si začela v Indiji in upam, da se nam obeta "Vzhodni" paket receptov, kar se sliši mamljivo.
    Jaz moram najprej nabrati 8 ljudi, ki bi skuhano tudi pospravili, haha - hec!

    Jaz se že veselim receptov o raznih namazih (prosim ;)).
    In ker nisem ravno "široka" v poznavanju vseh kulinaričnih sestavin me zanima kaj za vraga je to sultan? Jaz poznam samo ene, turške strice...saj veš...

    Uživaj v kuhanju, poskušanju in bloganju. Te berem!

    p.s.
    Nisem vedela, da "kuhaš" tudi poezijo. Skuhaj nam še kakšno!

    Papa, Alenka

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej hej hej, sestričnicaaaaa! Evo, tvoj komentar je prvi in s tem si si prislužila eno kosilce! :-) Sultane so pa ta velike rozine, tiste ta svetle. Kar se pa tiče količine: prepolovi, pa pol še nekrat in tako to dokler ni pravo število. :-) Jst sm tud dala na pol in je blo vse ok.
    Lupčka!

    OdgovoriIzbriši