Too many cooks spoil the blog...so just me here


Ja, samo jaz, moji recepti, moje misli (partypooper - glej seznam levo) in prebrane knjige (bukvožer - takisto). Če te karkoli od tega zanima: postrezi si. In pokomentiraj. Dobrodošli!

nedelja, 7. februar 2010

Nedelje



Nedelja, prokleta nedelja, nigdje nikog, pustinja... Nedelj ne maram, že sto let se jim poskušam izogniti, ampak nekako ne gre. Nedelje so dolgočasne in prazne in sprane in za njimi pride ponedeljek. Fuj. Enkrat me je neka nedelja prav posebej navdihnila in sem vsa besna napisala pesmico o njej (in njej podobnim), ki je šla nekako takole:

NEDELJE
Sovražim nedelje,
to umetno veselje,
temačno oblačne,
enake, drugačne,
sončne, meglene.

Tiste pred ponedeljki,
pa za soboto
Saj je vseeno.
Vedno so mi v napoto.

Take brez sonca
in take z obilo,
namočene s črnih oblakov
in take z zimsko idilo.

Vedno so gole,
vedno obrane,
ker od prejšnjih dni
itak nič ne ostane.

Vedno so smotane, samotne,
naivne in “čiste”.
Uh, kok mi grejo na živce!
Vedno so iste.

No, bilo je to že pred leti, ampak še vedno drži. Se pa zgodi, da se sem in tja najde nedelja, ki sme malce pogoljufati. Danes je, na primer, taka nedelja, ki se pretvarja, da je sobota. Sobote imam rada. :-) In ker je jutri praznični ponedeljek sem dobila ta teden kar dve! Jupiiii! Moj bratranček me je pocrkljal z odličnim kosilom (njegov fantastičen namaz se bo kmalu znašel med recepti), potem pa se je še tangiralo! Več od nedelje zamaskirane v soboto ne moreš pričakovati!

6 komentarjev:

  1. ko meni niso nedelj bili vsec, sem jih spremenila v delovne dne: ce ni bilo nic za pouk delati, sem imela gospodinsko akcijo...ali, drugi predlog, delaj ga, kot slovenci delajo, in pojdi na izlet (ja, tudi sama lahko), ali moj najboljsi predlog: formiras stranko "Jebi dolgocasno nedeljo!", peces nekaj lepega (ce ti je da) in povabis prijateljice na kofe!! =) Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, najbolj mi je všeč zadnji predlog, moram priznat! :-) Bomo poskusili še v praksi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj! Jaz pa nedelje obožujem. To je dan, ko naredim vse tisto, za kar med tednom ni časa. Risanje, branje, gledanje filmov, risank, serij, pospravljanje, sprehodi, hribolazenje,... Jaz bi imela dve nedelji na teden, pa bi bilo super. Čeprav kombiniram vse te opravke s soboto, mi še vedno ne znese.
    Poslušaj, daj ti meni nedeljo, jaz pa tebi kateri koli drug dan v tednu. Tudi soboto če hočeš.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj,Joži, zamenjam kadarkoli! Ktero ministrstvo, misliš, je pristojno za take zadeve? ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojo nedeljo si vsekakor popestrila! Fantastično. Lupčka, Mateja

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem rabla neki cajta, da sem se pozanimala. Baje da je pristojna Sončna uprava, sedež imajo na Sončnem griču 12, kje točno to je, pa nimam pojma...
    ;)

    OdgovoriIzbriši