Too many cooks spoil the blog...so just me here


Ja, samo jaz, moji recepti, moje misli (partypooper - glej seznam levo) in prebrane knjige (bukvožer - takisto). Če te karkoli od tega zanima: postrezi si. In pokomentiraj. Dobrodošli!

četrtek, 11. februar 2010

Maja ma rada...Grande Valvice



Priznam, da kupujem italijansko pašto. Barilla ali pa De Cecco... Do danes. Danes sem, zahvaljujoč mojim dekletom iz Žita, za kosilo skuhala jajčne testenine Grande, tako imenovane valvice. Včasih sem kuhala za tri, zadnje čase za dva...žal premnogokrat tudi, kadar je kosilo samo zame. Tudi danes sem skuhala kosilo za dva. Pa ni ostalo nič. :-) Jajčne testenine Grande Valvice so uradno ene najboljših, kar sem jih kdaj poskusila. Ker sem bila lena je bila omaka iz štacune, ampak še vedno božanska kombinacija. Res. Probaj. Nujno. Kosilo v 7 min (če ne štejemo solate). ;-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar